poniedziałek, 11 czerwca 2012

home

Dzisiejszy post poświęcę mojemu nowemu nabytkowi , którym jest świecznik - niby taki sobie tam świecznik , a jednak jego fantazyjność mnie urzekła :) zresztą co tu dużo pisać zobaczcie sami ....


Jak Wam się podoba ?? szukałam zielonych świeczek ale okazało się to trudniejsze niż myślałam i po raz kolejny ten kraj (Anglia) mnie zadziwił !! Byłąm zmuszona zamówić świeczki na e-bay i niestety nie było takiego odcienia zieleni jaki poszukuje no ale póki co jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma!!

I tak to wygląda...........

















Ale pragnę Wam ukazać właśnie tą fantazyjność tego przedmiotu ....... 






 

Najbardziej w nim podoba mi się to że można go rozdzielić :) ja jestem tym zauroczona :) Jeszcze tylko muszę trafić na moje wymarzone świeczki i będzie dobrze , a jak nie to przytargam wręcz te świeczki z Polski do której niebawem się wybieram :) !!!



Na dzisiaj kończę ...


1 komentarz:

  1. Super!!! bardzo mi się podoba!!

    A TY co meczów nie oglądasz?? :PPP

    OdpowiedzUsuń