poniedziałek, 11 czerwca 2012

fashion

Za oknem dalej to samo , więc dlatego ja uparcie dalej pójdę w ciepłym klimacie :) i pokażę Wam kolejny jak dla mnie odważny strój ze względu na kolor :) jak człowiek całe swoje życie chodził w stonowanych kolorach to każdy inny żywszy kolor jest czymś nowym ! Ale jak szaleć to szaleć - teraz moda jest o tyle różnorodna że można nosić dosłownie wszystko i poniżej mały tego przykład :)




Kolor letni - uwielbiam - ostatnio z mężem pojechaliśmy na car boot i  po tych spodniach znalazł mnie zdecydowanie bez problemu między stoiskami :) 

Dzisiaj te spodnie zestawiłam z również jasną bluzką - z resztą zobaczcie sami :)


  Spodenki również bardzo fajnie wyglądają ze zwykłą czarną bluzką  . Widzę że nie zrobiłam zdjęcia spodni w całej okazałości ale gapa ze mnie :) niestety żeby to sprostować muszę czekać aż bateria w aparacie się naładuje.  To może opiszę - spodnie sięgają do kostek , a u dołu jest ściągacz jak dla mnie to takie alladynki :) mi się to tak kojarzy .

A całkiem z innej beczki to przyszły dzisiaj moje nowe buty :) które kupiłam za 1 funta :) na nodze wyglądają super !! jestem bardzo zadowolona :)

a co wy na to?? :)


A jak tam euro?? zadowoleni z wyniku Polska - Grecja ? i jak obstawiacie Polska-Rosja ? :) optymistycznie ?


zapraszam do komentowania


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz