piątek, 8 czerwca 2012

fashion


Dzisiaj za oknem coś okropnego .... leje , wieje i zimno!! gdzie to lato??? Ale ja nie o tym chciałam , dzisiaj pokażę Wam trochę mojej szafy :) co wy na to?? jak wam się podoba kolor ?? Ja zakochałam się w tym kolorze jest taki letni :) to co na to powiecie??


 Ja z reguły nie noszę sukienek - bo po pierwsze nie mam gdzie :D a po drugie nie ma to jak w spodniach najwygodniej !! Ale postanowiłam to zmienić - a dlaczego spytacie?? hmmm sama nie wiem to chyba taki kolejny etap w moim życiu :) jak ja to mówię nowa faza! 










 Mały dodatek do sukienki kolorowa bransoletka , szczerze ciężko było mi cokolwiek dobrać bo w sklepach była jakaś totalna pustka co do tego koloru oczywiście - ale ja uważam , że efekt jest dość sympatyczny i przede wszystkim kolory kolory i jeszcze raz kolory!!










 A jak to się komponuje z tymi butami?? Oceńcie sami......



  
                                                    A teraz ogólny zarys ......


Na dzisiaj to tyle ,  idę do mojej małej marudki bo coś tam kwili :) a  mój Krzyś przespał już całe 2 noce - zobaczymy czy to wejdzie mu w nawyk czy nie :) oby weszło !! Całuje


ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA

4 komentarze:

  1. Wymiatasz!!!!! Ja też mam plan na sukienki, choć nosiłam, ale teraz będa inne... Wiem co to za faza hahahaha :***

    Milego kibicowania dziś!! :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wiem że Ty wiesz :) :* dzięki i wzajemnie kibicu :)

      Usuń
  2. Fakt, kolor wspaniały fason też niczego sobie, chociaż mogłaby być nieco dłuższa ta kiecka. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak też miałam opory z długością :) ale stwierdziłam jak szaleć to szaleć :) pozdrawiam :)

      Usuń